Fjernsupport - når der er problemer

Ring til UP Navigator på tlf.: 46 920 388 og aftal tidspunkt for fjernsupport

Vejledning:

  1. Klik på Windows Fjernsupport eller Mac Fjernsupport herunder
  2. Har du en Android mobiltelefon kan du hente app'en ved at klikke på Google Play
  3. Har du en iPhone eller iPad kan du hente app'en ved at klikke på App Store
  4. Vælg kør/fortsæt og programmet åbnes
  5. Oplys derefter ID og kode til os.
    (Først herefter kan vi fjernstyre jeres PC)

 

Teamviewer
 

Når du vælger Fjernsupport, accepterer du at UP Navigator logger på din computer eller mobilenhed.
Der faktureres pr. påbegyndt 30 min. med en timepris på 450,- kr. + moms – med mindre andet på forhånd er aftalt.

Hvad er fjernsupport?

Fjernsupport er computersupport, som hjælper dig med dine computerproblemer, uden at it-teknikeren er fysisk til stede hos dig.
Det er it hjælp pr. distance og du kan via din egen skærm let følge med i, hvad der sker.

Vi kan ved hjælp af fjernsupport bl.a. hjælpe dig med at:

  • gøre din computer hurtigere,
  • rette softwarefejl,
  • rense for virus,
  • opsætte e-mail
  • mm.

Fysiske hardware problemer kan dog ikke klares via fjernsupport.

Hvis din computer kan starte og komme på internettet, er det i mange tilfælde muligt at hjælpe dig med it problemerne via fjernsupport.


Fjernsupport er nem og billig IT support

Fordelene ved at benytte fjernsupport frem for at få sendt en tekniker ud er, at du kan få hjælp til dit problem hurtigt og fleksibelt samt til en billigere pris, da vi ikke har udgifter til kørsel m.m.

Ved fjernsupport giver du tilladelse til, at vi overtage styringen af din computer. Vi kan således rette it fejl, installere it-programmer og meget andet. Men kun i det tidsrum, vi hjælper dig.
Du kan se alt, hvad der bliver foretaget direkte på din skærm. Det er effektiv computer support.


Fjernsupport mobilenheder

Du downloader TeamViewer QuickSupport-app'en på din mobile enhed (du kan hente app'en ved at klikke på knapperne herover).
Når app'en er installeret og startet skal du fortælle os din TeamViewer-ID, så vi kan oprette forbindelse til din mobilenhed.

 

Vi har kun adgang til jeres udstyr i det tidsrum, fjernsupport programmet er åbent & ID nr. oplyst.
Du skal give adgang til support, hver gang der er brug for det.
Dvs. når fjernsupport er afsluttet, har vi ikke adgang til din computer, før du starter fjernsupport igen.